Vrácení zboží a peněz

Od Gear4music můžete nakupovat zcela bez obav. standardně poskytujeme30-denní záruku vrácení peněz která může být prodloužena až na 90 dní za malý poplatek.

Tato záruka vrácení peněz je doplněk k naší standardní záruce, která poskytuje ochranu při poškození mezi 1-5 lety.

Naše záruka vrácení peněz je doplněk k zákonné záruční době a je odlišná od jiných nabídek obchodníků, protože my nabízíme možnost bezúplatného vrácení zboží do 7 dnů od doručení zboží.

Pokud si přejete zakoupené zboží vrátit zpět v rámci našezáruky vrácení peněz, zkontrolujte prosím, zda výrobek:

View All Information

Harmonogram vrácení peněz za zboží

Velká Británie a Evropa Norma EU Gear4music Standard Gear4music volitelný
Období způsobilosti pro náhradu 15 dnů 30 dní až do 90 dní
Vrácení peněz za standardní doručení? Ano Ano Vrátit do 30 dnů
Bezplatné vyzvednutí Ne Návrat do 7 dnů Vrátit do 14 dnů

U některých produktů vzniká nárok na záruku vrácení peněz jen v případě, že jsou nepoužité a zapečetěné v originálním balení a v případě softwaru, pokud nebyly ještě zaregistrovány. Tyto produkty zahrnují::

  • Softwar
  • CD a DVD
  • Sluchátka a In-ear monitory
  • Špunty do uší a Ochrana uší proti hluku
  • Náustky, plátky atd; pro dechové nástroje
  • Produkty na péči o ústa / rty

Chcete-li vrátit zboží bez udání důvodu v rámci výše uvedených lhůt, pak kontaktujte náš tým zákaznických služeb na 0330 365 4444.

Vrácení zboží v 30-denní lhůtě vrácení peněz

Pokud se rozhodnete, že zakoupené zboží není pro vás z určitého důvodu vhodné do 30 dnů od doručení, můžete jej vrátit a vyměnit za jiný produkt nebo požádat o vrácení peněz včetně ceny za standardní doručení, která Vám byla účtována.


Pokud zboží vrátíte do 7 dnů od jeho doručení, ten bude vyzvednut bezplatně:

Pro zboží do 20 kg (např. Elektrické kytary, housle, MIDI klávesnice atd;):
Zboží můžeme vyzvednout z odběrného místa DPD. Najděte najvhodniešie odběrné místo zde zde. Případně můžeme zboží vyzvednout z Vámi zadané adresy za poplatek 5 Eur.

Pro zboží nad 20 kg (např. Bicí sada, kontrabas atd;):
Zboží můžeme vyzvednout z Vámi zadané adresy.


Vyzvednutí zboží po 7 dnech podléhá zpoplatnění, které závisí na rozměrech a hmotnosti produktu.


Rozšířená záruka vrácení peněz do 90 dnů

Mnohé výrobky mají volitelnou dodatečnou ochranu jako součást našeho Rozšířeného záručního balíčku. To zahrnuje možnost prodloužení lhůty vrácení peněz. To znamená, že standardní 30denní lhůta záruky vrácení peněz je rozšířena na 90 dní (přesný počet dnů je uveden na stránce produktu). Pro danou lhůtu platí následující:


Pro žádosti o vrácení peněz do 14 dnů od doručení:
Vyzvedneme produkt bezplatně a poplatek za standardní doručení Vaší objednávky Vám bude vrácen.

Pro zboží do 20 kg (např. elektrická kytara, housle, MIDI klávesy atd a dne...;):
Vyzvedneme produkt z nejbližšího DPD odběrného místa; najděte nejbližší DPD odběrné místo zde. Případně můžeme zboží vyzvednout z Vámi uvedené adresy za poplatek 5 Eur.

Zboží nad 20 kg (např. bicí sady, kontrabasy atd ;):
Můžeme zboží vyzvednout z Vámi zadané adresy. Vrácení poplatku za doručení a bezplatné vyzvednutí nezahrnuje nadstandardní doručení včetně Soboty a zvoleného času doručení.


Pro vrácení zboží po 14 dnech od doručení:
Pokud žádost o vrácení peněz za výrobek je zaznamenána po 14 dnech od doručení (ale zároveň v rámci 90 denní lhůty), musíte produkt zaslat k nám, nebo můžeme dohodnout vyzvednutí výrobku za poplatek, který závisí na rozměrech a hmotnosti daného produktu. Původní poplatky za doručení budou vráceny pokud je zboží vráceno v rámci 30 denní lhůty od doručení. Poplatek za rozšířenou záruku který jste uhradili, vrácen nebude.


Balení vráceného zboží

Prosíme, abyste si ponechali původní balení zakoupeného zboží pokud si nejste jisti, že si zboží chcete ponechat, jelikož při vrácení zboží v jiném obalu Vám bude účtován poplatek při vrácení zboží do 7 dnů od doručení.

Pokud nemáte původní balení a přejete si zboží vrátit s možností záruky vrácení peněz, všechny vrácené výrobky musí být pečlivě zabaleny v pevném obalu, aby se zabránilo pohybu produktu / ů během dopravy a jejich následnému poškození. Gear4music nenese odpovědnost za produkt který je poškozen z důvodu nesprávného balení a vrácení zboží a peněz může být z daného důvodu zamítnuty.

Rozšířená záruka nezahrnuje zboží které je poškozeno během přepravy, prosím viz níže.


Zboží poškozené při přepravě

Ve výjimečném případě, kdy je zboží poškozeno během přepravy k Vám, nás prosím informujte co nejdříve, nejpozději však do 7 dnů od obdržení zásilky. Následně Vám poškozené zboží vyměníme nebo Vám nabídneme finanční kompenzaci. Také zajistíme bezplatné vyzvednutí poškozeného zboží.


Vadné zboží

Standardní záruka:

Pokud dojde k poškození zboží během prvních 6 měsíců od zakoupení, zboží vyzvedneme a po vyřízení reklamace doručíme zpět bezplatně.

Pokud dojde k poškození zboží během prvních 30 dnů od zakoupení, zboží vyzvedneme z Vámi zadané adresy.

Pokud dojde k poškození zboží po 30 dnech ale v rámci 6 měsíční lhůty od zakoupení:

Pro zboží do 20 kg (např. elektrická kytara, housle, MIDI klávesy atd;):
Zboží může být vyzdviženo z DPD odběrného místa, najděte nejbližší odběrné místo zde. Případně můžeme zboží vyzvednout z Vámi zadané adresy za poplatek 5 Eur.

Zboží nad 20 kg (např. bicí sady, kontrabasy atd;):
Vyzvedne zboží z Vámi zadané adresy.

Při reklamaci výrobku po 6 měsících od zakoupení, Vám bude účtován poplatek za dopravu. Uvedené se vztahuje jak na objednávky ve Spojeném království tak i na mezinárodní objednávky.



Prodloužená záruka:
Podmínky prodloužené záruky se mohou lišit při objednávkách mimo území Spojeného království, což bude specifikováno při zakoupení. Pokud dojde k poškození zboží během prvního nebo druhého roku od zakoupení, zboží bude vyzvednut a doručen zpět bez poplatku. Po prvním resp. druhém roce od zakoupení Vám bude účtován malý poplatek za dopravu.

Produkty na které se vztahují dodatečné podmínky

U některých produktů vzniká nárok na vrácení peněz pouze pokud jsou vráceny v nepoužitém stavu a v originálním neporušeném obalu, resp. nezaregistrované v případě zakoupení softwaru. Tyto produkty zahrnují:

  • Software
  • CD a DVD
  • Sluchátka a In-Ear monitory
  • Špunty do uší a chrániče uší
  • Náustky, plátky atd; Dechové nástroje
  • Produkty na péči o ústa / rty

Výrobky, které byly navrženy na zakázku a jsou součástí uceleného balíčku, jako např. počítač na míru, není možné vrátit. Výjimka může být udělena pouze na základě předchozí dohody s výrobcem a může podléhat poplatku za zrušení.

Jak postupujeme při vrácení zboží

Reklamované zboží je po přijetí následně prověřeno do 5 pracovních dnů. Hlavně je prověřovány zda zboží nebylo poškozeno ze strany zákazníka a zda byly vráceny všechny součásti výrobku.

Upozorňujeme, že poplatek může být účtován v případě pokud zboží není vráceno v původním stavu, resp. nevhodně zabalený. Plné znění obchodních podmínek si můžete přečíst zde.

Pokud jste při vrácení zboží zároveň požádali o vrácení peněz, ty budou vráceny do 10 pracovních dnů od přijetí zboží.

Pokud jste požadovali výměnu zboží za stejný nebo jiný produkt, ten bude odeslán v co najkretšej možné době.