GEAR4MUSIC PODMÍNKY A USTANOVENÍ
Aktualizovano 29. května 2025
ZÁSADY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ A POUŽÍVÁNÍ SOUBORŮ COOKIE
Naše úplné zásady ochrany osobných údajov a používania súborov cookie si môžete pozrieť tu.
PODMÍNKY A USTANOVENÍ
Žádné prohlášení nebo podmínka prodeje uvedená v těchto ustanoveních neovlivňuje ani neomezuje vaše zákonná práva definovaná ve směrnici EU o právech spotřebitelů, v zákoně o právech spotřebitelů z roku 2015 nebo v nařízení o spotřebitelských smlouvách (informace, zrušení a dodatečné poplatky) z roku 2013.
Všechny objednávky na zboží zpracovává společnost Gear4music Limited kromě případů, kdy se platba uskutečňuje kreditní nebo debetní kartou, které zpracovává společnost Gear4Music Europe Limited, dceřiná společnost v plném vlastnictví společnosti Gear4music Limited (která bude plnit objednávky přijaté a zpracované společností Gear4music Europe Limited).
Společnost Gear4music Europe Limited má sídlo v Irsku.
Všechny objednávky se vyřizují podle následujících podmínek, které tvoří součást kupní smlouvy a upravují ji. Převzetí zboží zákazníkem se považuje za vyjádření souhlasu s těmito podmínkami prodeje, pokud zákazník nesdělí opačnou skutečnost prodávajícímu písemně do 15 dnů od doručení tohoto dopisu nebo od doručení zboží. Jakákoliv podmínka, kterou chce zákazník zavést, ať už v dokumentu nebo jinak, která je v rozporu s těmito podmínkami nebo je doplňuje, nebude akceptována. Žádný zástupce nebo představitel prodávajícího není oprávněn měnit tyto podmínky.
PLATEBNÍ PODMÍNKY
U objednávek zadaných pomocí kreditní nebo debetní karty bude částka z kreditní karty stržena po potvrzení objednávky. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout platbu kreditní nebo debetní kartou. Pokud platba kartou není možná nebo není akceptována, doporučuje se přímý bankovní převod. Prodejce přijímá objednávky na 30denní úvěrové podmínky pouze od uznaných vzdělávacích institucí a vládních agentur. Zboží zůstává majetkem prodávajícího až do úplného zaplacení a prodávající si vyhrazuje právo zboží neodeslat, dokud neobdrží uhrazené finanční prostředky.
ZASÍLÁNÍ OBJEDNÁVEK
Prodávající není vázán kupní smlouvou, dokud zákazník zboží neobdrží. Jak je uvedeno na stránce produktu, termíny dodání jsou uvedeny pouze jako odhad - prodávající vynaloží veškeré úsilí, aby uvedený termín dodání dodržel. Mnoho výrobků má prodávající skladem, ale v některých případech je uvedené datum pouze odhadem doby, kterou zabere objednání zboží u výrobce a jeho dodání zákazníkovi. Prodávající si vyhrazuje právo odeslat objednávku částečně, ale za doručení celé objednávky nebude účtovat více, než je celková inzerovaná cena za doručení.
ZBOŽÍ POŠKOZENÉ PŘI PŘEPRAVĚ
- Jakékoli zboží, které zákazník obdržel a které bylo poškozeno při přepravě, musí být prodávajícímu nahlášeno co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od převzetí zboží.
- Prodávající převezme od zákazníka poškozené zboží a co nejdříve dodá na vlastní náklady náhradní zboží.
- Prodávající přebírá odpovědnost za stav zboží až do jeho doručení Zákazníkovi, takže za případné poškození nebo rozbití zboží během přepravy odpovídá Prodávající, ale pokud se cokoli stane po doručení Zákazníkovi, na místě určeném Zákazníkem nebo u souseda určeného Zákazníkem, je to na odpovědnost Zákazníka a Prodávající nemůže převzít žádnou odpovědnost za případné škody.
- Prodávající nepřebírá žádnou odpovědnost za zboží poškozené při přepravě, pokud Zákazník nahlásí poškození po více než 14 dnech od převzetí zboží.
- Prodávající uhradí přiměřené náklady na vrácení zboží, pokud je Zákazník schopen předložit nezávislý důkaz, že poškození zavinil Prodávající nebo jím pověřený kurýr.
- Pokud je navzdory vhodnému a bezpečnému balení vrácené zboží zákazníka poškozeno při přepravě od zákazníka k prodejci, prodejce převezme odpovědnost, pokud sběr a doručení zajistil a zprostředkoval prodejce.
- Pokud zákazník zajistil zaslání zboží zpět prodejci na vlastní náklady, prodejce nenese odpovědnost a zákazník se musí obrátit na svou kurýrní společnost, aby uplatnil nárok na vrácení případné ztráty, nebo se spolehnout na své zvolené pojištění přepravy.
DODÁNÍ NESPRÁVNÉHO ZBOŽÍ
- Jakékoli zboží, které zákazník obdržel a které považuje za nesprávně dodané, musí být prodávajícímu oznámeno co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od převzetí zboží.
- Prodávající převezme od Zákazníka nesprávné Zboží a co nejdříve dodá Zákazníkovi na vlastní náklady náhradní Zboží.
- Zákazník je povinen vrátit nesprávné Zboží nebo jakékoli Zboží, které mu Prodávající omylem dodal bez objednávky nebo bez zaplacení.
- Pokud jej Zákazník nevrátí, bude mu Prodávající účtovat plnou cenu Zboží.
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY NEBO ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
- Zákazník má právo zrušit objednávku zboží zakoupeného na webových stránkách Prodávajícího nebo učiněnou telefonicky či e-mailem do 30 dnů od doručení a 14 dnů od doručení v případě použitého zboží. V případě zrušení objednávky na základě zákonných práv zákazníka nebo na základě záruky vrácení peněz prodávajícího je zákazník odpovědný za vrácení zboží prodávajícímu na vlastní náklady.
- Objednávku lze zrušit dopisem, e-mailem nebo telefonicky.
- Zboží musí být vráceno nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy zákazník oznámí prodávajícímu zrušení objednávky.
- Existují však určitá omezení týkající se výrobků, které lze po dodání stornovat, a to následující:
- Software, CD a DVD, které jsou použité, nezapečetěné a/nebo registrované u výrobce na jméno zákazníka;
- výrobky, které přicházejí do přímého styku s nosem, ušima nebo ústy, jako jsou chrániče sluchu nebo dýchací přístroje, které se v obchodě běžně prodávají zapečetěné a z hygienických důvodů je nelze testovat;
- předměty, které byly po dodání smíchány/instalovány neoddělitelně s jinými předměty nebo byly jakkoli upraveny.
- Zákazníkovi doporučujeme, aby výrobky pečlivě vybalil, uschoval si všechny obaly, zboží zkontroloval, a pokud si je nepřeje, vložil je zpět do krabice k bezpečnému vrácení.
- Prodávající může zrušit jakoukoli objednávku učiněnou zákazníkem do doby, než zákazník zboží převezme, pokud již není schopen zboží dodat, došlo k výrazné změně ceny zboží nebo pokud má prodávající podezření, že se jedná o podvodnou transakci. Pokud prodávající zruší objednávku, budou zákazníkovi vráceny veškeré zaplacené peníze v plné výši do 10 dnů.
VRACENÍ ZBOŽÍ ZÁKAZNÍKŮM:
Nové výrobky:
- Výrobky lze vrátit do 30 dnů od doručení.
- Za předpokladu, že zákazník oznámí tuto skutečnost prodávajícímu do 30 dnů od doručení zboží zákazníkovi, prodávající mu vrátí standardní náklady na dodání.
Použité výrobky:
- Výrobky je možné vrátit do 14 dnů od doručení a získat zpět plnou částku.
- Pokud Zákazník oznámí tuto skutečnost Prodávajícímu do 14 dnů od doručení Zákazníkovi, Prodávající vrátí standardní poplatky za doručení.
Všechny produkty:
- Pokud zákazník zruší objednávku v souladu se svými zákonnými právy nebo si přeje vrátit zboží v rámci záruky vrácení peněz prodávajícího, je zákazník odpovědný za vrácení zboží prodávajícímu. Požadavky na vrácení zrušené objednávky kurýrem jsou zpoplatněny, přičemž výše poplatku závisí na velikosti a hmotnosti zboží.
- Pokud prodávající přijme zboží, kterému nebyla věnována přiměřená péče, sníží prodávající zákazníkovi částku vrácení peněz o částku odpovídající snížení hodnoty zboží.
- Na některé položky se vztahuje záruka vrácení peněz pouze v případě, že jsou vráceny prodávajícímu nepoužité a zapečetěné v původním obalu a v případě softwaru neregistrované. Mezi tyto položky patří:
- Software
- CD a DVD
- sluchátka a monitory do uší
- špunty do uší a ochrana sluchu
- náustky, jazýčky atd. pro dřevěné a žesťové dechové nástroje
- Výrobky pro péči o ústa a rty
- Za všechny vrácené dřevěné dechové a žesťové nástroje, pokud nejsou vráceny nepoužité a s neporušenou hygienickou pečetí, se účtuje poplatek 5 GBP za dezinfekci.
- Pokud zákazník vrací chytré nebo připojené zařízení, doporučujeme mu, aby se ujistil, že zařízení odpojil od své domácí nebo firemní sítě a smazal nebo „odpojil“ své osobní účty, jako je Google, Spotify nebo Amazon Alexa. Pokud má zařízení funkci ukládání dat, je třeba před vrácením položky prodejci vymazat všechna soukromá data. Prodejce se pokusí obnovit tovární nastavení všech takových zařízení, ale nezaručuje to a nenese žádnou odpovědnost za škody způsobené zneužitím třetí stranou.
CHYBNÉ ZBOŽÍ V RÁMCI STANDARDNÍ ZÁRUKY:
Nové výrobky:
- Na všechny výrobky se vztahuje minimálně 3letá záruka, pokud není uvedeno jinak.
- Na jakékoli zboží, které se stane vadným z důvodu výrobní vady do 180 dnů od zakoupení, pak prodávající zajistí odvoz a opravu výrobku.
- Pokud výrobek nelze opravit do 60 dnů, pak bude vydán náhradní výrobek, který nebude starší a nebude v horším stavu než původní výrobek vrácen zákazníkem.
- Pokud se výrobek stane vadným během záruční doby, ale po 180 dnech od data dodání, pak platí stejné podmínky jako výše, ale od zákazníka se očekává, že zaplatí všechny přiměřené kroky k prokázání výrobní vady a náklady na vrácení výrobku prodejci.
- Výrobky nelze vrátit prodejci na vrácení peněz později než 30 dní od dodání, pokud prodejce není schopen splnit své záruční povinnosti.
Téměř nové a ex-demo produkty:
- Na všechny výrobky se vztahuje minimálně roční záruka, pokud není uvedeno jinak.
- Všechny výrobky, které se stanou vadnými z důvodu výrobní vady do 180 dnů od zakoupení, pak prodejce zajistí vyzvednutí a opravu výrobku.
- Pokud výrobek nelze opravit do 60 dnů, pak bude vydán náhradní výrobek, který není starší a v horším stavu než původní výrobek vrácený zákazníkem.
- Pokud se výrobek stane vadným během záruční doby, ale po 180 dny od data dodání, pak platí stejné podmínky jako výše, ale od zákazníka se očekává, že zaplatí všechny přiměřené kroky k prokázání výrobní vady a náklady na vrácení výrobku prodejci.
- Výrobky nelze vrátit prodejci za účelem vrácení peněz později než 30 dní po dodání, ledaže by prodejce nebyl schopný plnit své záruční závazky.
Použité produkty:
- Na všechny výrobky se vztahuje minimálně jednoletá záruka, pokud není uvedeno jinak.
- Všechny výrobky, které se stanou vadnými z důvodu výrobní vady do 180 dnů od zakoupení, pak prodejce zajistí odstranění a opravu výrobku.
- Pokud výrobek nebude možné opravit v záruční době, budou mu vráceny peníze.
- Výrobky nelze vrátit prodejci za účelem vrácení peněz po uplynutí 14 dnů od dodání, ledaže by prodejce nebyl schopen splnit své záruční závazky.
Všechny produkty:
- Tato záruka se nevztahuje na výrobky, které se staly vadnými v důsledku nesprávného použití, náhodného poškození nebo z jiného důvodu než výrobní vady.
- Pokud se při vrácení výrobku prodejci zjistí, že výrobek nemá žádnou vadu a je mimo 30denní lhůtu záruky vrácení peněz, prodejce výrobek zákazníkovi za malý poplatek vrátí.
- Prodejce doporučuje, aby si zákazník své zboží pojistil.
ZÁVAZKY:
- Prodávající v žádném případě neodpovídá za ztrátu podnikání nebo příjmu.
- Ačkoli prodávající vynaloží veškeré úsilí, aby zajistil, že dodané zboží bude v každém ohledu odpovídat poskytnuté specifikaci nebo popisu, prodávající neodpovídá za drobné odchylky ve specifikaci a žádná taková drobná odchylka nebude předmětem jakýchkoli nároků vůči prodávajícímu.
- Prodávající vynaloží veškerou přiměřenou péči, pokud je to rozumně proveditelné, aby zajistil bezpečnost objednávek a platebních údajů zákazníka, ale pokud nedošlo k nedbalosti ze strany prodávajícího, nemůže být prodávající činěn odpovědným za jakoukoli škodu, která může zákazníkovi vzniknout, pokud třetí osoba získá neoprávněný přístup k jakýmkoli informacím poskytnutým zákazníkem při přístupu na webové stránky prodávajícího nebo při objednávání z nich.
STÍŽNOSTI ZÁKAZNÍKŮ
V případě, že zákazník potřebuje podat stížnost, měl by nejprve zavolat nebo vytvořit nový ticket, který je přístupný přes odkaz „Kontaktujte nás“ na naší domovské stránce. V mnoha případech stížnost nejlépe vyřeší osoba odpovědná za daný problém. Pokud tato osoba stížnost obdržela, může ji rychle vyřešit a pokud je to možné a vhodné, učiní tak.
Bez ohledu na to, zda stížnost byla či nebyla vyřešena, budou informace o stížnosti do jednoho týdne předány vedoucímu zákaznických služeb. Po obdržení stížnosti ji manažer služeb zákazníkům zaznamená do knihy stížností. Pokud dosud nebyla vyřešena, pověří příslušnou osobu, aby ji prošetřila a přijala příslušná opatření. Pokud se stížnost týká konkrétní osoby, měla by být tato osoba informována a měla by dostat přiměřenou příležitost reagovat. Osoba, která stížnost vyřizuje, by ji měla potvrdit do 3 pracovních dnů.
V potvrzení by mělo být uvedeno, kdo se stížností zabývá a kdy může stěžovatel očekávat odpověď. V ideálním případě by stěžovatelé měli obdržet konečnou odpověď do dvou týdnů. Pokud to není možné, protože například šetření nebylo zcela ukončeno, měla by být zaslána zpráva o průběhu šetření, ve které bude uvedeno, kdy bude poskytnuta úplná odpověď. Bez ohledu na to, zda je stížnost oprávněná či nikoli, by měla odpověď stěžovateli popisovat opatření přijatá k prošetření stížnosti, závěry šetření a veškerá opatření přijatá v důsledku stížnosti. Pokud se stěžovatel domnívá, že problém nebyl v první fázi uspokojivě vyřešen, může požádat o přezkoumání stížnosti na úrovni správní rady. V této fázi bude stížnost postoupena představenstvu. Žádost o přezkum na úrovni představenstva by měla být potvrzena do týdne od jejího obdržení. V potvrzení by mělo být uvedeno, kdo se bude případem zabývat a kdy může stěžovatel očekávat odpověď.
PODMÍNKY PRODLOUŽENÉ ZÁRUKY:
Tyto podmínky mění a doplňují standardní podmínky pro určitou položku v případě, že si zákazník zakoupil prodlouženou záruku na tuto položku, a nahrazují příslušná ustanovení standardních podmínek. Pokud není v těchto podmínkách uvedena jiná podmínka, zůstávají v platnosti standardní ustanovení.
VADNÉ ZBOŽÍ V RÁMCI PRODLOUŽENÉ ZÁRUKY:
- V případě, že se výrobek v průběhu dvouleté lhůty porouchá z důvodu výrobní vady, prodávající zajistí jeho bezplatné vrácení.
- Po uplynutí dvou let nese zákazník náklady na vrácení zboží prodávajícímu a náklady na dopravu zboží zpět k zákazníkovi.
- Prodávající uhradí přiměřené náklady na vrácení zboží, pokud zákazník může nezávisle prokázat, že k pochybení došlo na straně prodávajícího nebo výrobce.
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY NEBO ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY:
- V souladu s vyloučením záruky, jak je uvedeno v tomto dokumentu, lze výrobky vrátit a získat zpět plnou částku ve lhůtě stanovené od doručení.
- Místo standardní 30denní záruky vrácení peněz poskytované prodejcem je k dispozici až 180 dní (přesný počet dní viz stránka produktu). To platí za následujících podmínek:
V případě žádosti o vrácení podané do 30 dnů od doručení:
- Zákazník musí výrobky zaslat zpět prodejci, nebo může prodejce zajistit jejich vyzvednutí za poplatek v závislosti na velikosti a hmotnosti položky.
- Veškeré standardní poplatky za doručení uplatněné na objednávku zákazníka budou vráceny.
- Náklady na prodlouženou záruku budou vráceny.
V případě žádosti o vrácení podané po 30 dnech od obdržení:
- V případě uplatnění záruky vrácení peněz po 30 dnech od doručení, ale až do 180 dnů od doručení, musí zákazník zaslat výrobky zpět prodávajícímu, nebo může prodávající zajistit jejich vyzvednutí za poplatek v závislosti na velikosti a hmotnosti zboží.
- Náklady na doručení původní objednávky se nevracejí.
- Poplatek za prodlouženou záruku, který zákazník původně zaplatil, se nevrací.
NÁKLADY NA PRODLOUŽENOU ZÁRUKU
- Pro zákazníky v některých vzdálených nebo odlehlých oblastech mohou být náklady na prodlouženou záruku mírně vyšší z důvodu možných vyšších nákladů na dopravu při vyzvednutí a opětovném doručení.
- Tuto cenu bude moci Zákazník zjistit při zadávání svých adresních údajů během procesu objednávky.
Pokud zákazník nevyužil záruku po uplynutí záruční doby, může se do jednoho měsíce od uplynutí záruční doby písemně obrátit na prodávajícího s kopií záručního listu a originálu nákupní faktury a prodávající mu zašle šek na 50 % původní ceny záruky.
PŘENOS ZÁRUKY:
- Pokud zákazník převede vlastnictví zboží v záruce, musí do 30 dnů od prodeje zboží oznámit prodávajícímu e-mailem údaje o novém vlastníkovi včetně jména, adresy, e-mailové adresy a telefonního čísla.
- Pokud tak neučiní, záruka zaniká a nový majitel nemůže uplatňovat žádné reklamace.
- Náhrady po uplynutí záruční doby nejsou při převodu záruky platné.
PRONÁJEM ZAŘÍZENÍ:
- Pokud nejsou výrobky, na které se vztahují podmínky této záruky, opraveny do 30 dnů od převzetí zboží u společnosti Gear4music, může zákazník požádat o bezplatné zapůjčení.
- Zapůjčený výrobek není určen jako přímá náhrada a nemusí mít stejnou cenu nebo vlastnosti jako původní výrobek, ale musí mít podobné funkce. (Např. pokud se vaše digitální piano porouchá, můžeme vám zapůjčit jakýkoli jiný typ digitálního piana, dokud nebude váš výrobek opraven nebo dokud se nedohodneme na náhradním modelu nebo vrácení peněz, jak je uvedeno v těchto zásadách).
- Zapůjčené předměty zůstávají po celou dobu majetkem společnosti Gear4music, ale musí být pojištěny proti krádeži a poškození zákazníkem.
NÁHRADNÍ VÝROBKY:
- Pokud není možné výrobek opravit do 60 dnů, bude dodán ekvivalentní náhradní výrobek s podobnou funkčností.
- Náhradní výrobky nemusí být nutně nové, ale budou plně funkční a nebudou starší než výrobek, který nahrazují.
- Náhradní výrobky nebudou dražší než výrobek, který nahrazují.
- Vhodnost náhradních výrobků se projedná se zákazníkem, ale konečné rozhodnutí o jejich vhodnosti přijme Gear4music.
- Jakákoli oprava nebo výměna vadného výrobku neobnoví ani neprodlouží tuto záruku po uplynutí původního data platnosti záruky.
SLEVA NA HOTOVOST:
V případě, že v záruční době není možné dodat vhodný náhradní výrobek, jak je uvedeno výše, nebo navrhovaný náhradní výrobek má výrazně odlišnou specifikaci od původního výrobku, která není pro zákazníka přijatelná, bude zákazníkovi po uplatnění amortizace nabídnuta náhrada v hotovosti na základě následujícího procenta původní kupní ceny:
1. rok: 2. rok: 100 %, 2: 3. rok: 70 %, 3: 45 %, 4: 5. rok: 20 %, 6. rok: 15 %.
Maloobchodní cena prodloužené záruky se nevrací.
Položky, které jsou vyměněny nebo na které byla vyplacena sleva v hotovosti, se stávají majetkem Gear4music.
ZRUŠENÍ POJISTNÉ SMLOUVY:
Pojištění lze kdykoli zrušit a bude poskytnuta poměrná sleva podle zbývajícího času pojištění. Pojistku však nelze zrušit, byla-li již uplatněna pojistná událost.
VYLOUČENÍ ZE ZÁRUKY:
Tato záruka je určena ke krytí vady výrobce. Pokud položka selže z jakéhokoli důvodu, který není způsoben chybou výrobce, včetně některého z následujících důvodů, pak tato záruka není platná:
• Zneužití nebo nesprávné zacházení
• Výrobek se používá k něčemu, k čemu nebyl určen (nesprávné použití)
• Opotřebení nad rámec konstrukčních záměrů výrobku
• Nepříznivé podmínky prostředí
• Výrobek byl upraven nebo modifikován
• Porucha byla způsobena použitím příslušenství nebo doplňkových dílů, které nejsou výslovně certifikovány výrobcem výrobku
• byl použit nevhodný zdroj napájení nebo baterie
• Nevhodná péče a údržba
PRODEJ GEAR4MUSIC
V následující smlouvě se výrazy „my/nás/náš“ používají k označení Gear4music Limited a „vy/váš“ k označení vás jako prodejce, který prodává položku („položka“) společnosti Gear4music Limited.
Oceňování produktů z druhé ruky
- Odhadované ocenění vaší položky bude poskytnuto po vyplnění online formuláře hodnocení. Tento odhad se zobrazí na obrazovce a pošle vám e-mailem. Vyhrazujeme si právo nevystavit odhad, pokud si to přejeme. Odhadované ocenění je pouze odhad (nikoli nabídka) a může se změnit, pokud určíme, že stav/typ/úplnost vaší položky je odlišný od toho, který jste popsali.
- Chcete-li pokračovat v prodeji vaší položky Nám po obdržení odhadované hodnoty, měli byste nám poslat vaši položku, viz část „Přeprava použitých produktů do Gear4music“ níže. Vaše položka bude přezkoumána a oceněna po přijetí do našeho skladu a máme právo přehodnotit vaši položku v souladu s odstavci 3 a 4 níže, čímž se určí cenová nabídka, o které nebude možné obchodovat.
- Pokud se naše ocenění rovná nebo převyšuje naše počáteční odhadované ocenění, automaticky buď zaplatíme tuto částku na váš účet, nebo vám dle dohody poskytneme kredit na účet. Upozorňujeme, že jakmile jste si vybrali způsob platby, nemůžeme to změnit.
- Pokud je naše konečné ocenění nižší než naše původní odhadované ocenění, upozorníme vás e-mailem a informujeme vás o sníženém ohodnocení vaší položky. Nejběžnější důvody pro použití snížení odhadovaného ocenění jsou:
- položka byla nesprávně popsána nebo je falešná;
- položka je neúplná nebo nemá všechny díly potřebné k umožnění normálního provozu;
- položka nebyla řádně nebo bezpečně zabalena, takže byla poškozena při přepravě k nám; nebo
- položka je zkažená nebo je ve špatném stavu nebo ve stavu, který nebyl uveden nebo zřejmý v době odhadovaného ocenění.
- Pokud od vás obdržíme e-mailovou komunikaci v rámci Období přijetí, že odmítnete sníženou hodnotu, vrátíme vám vaši položku na adresu, kterou jste již uvedli, na vaše náklady. Náklady na vrácení musíte zaplatit v době, kdy odmítnete snížené ocenění. Pokud neobdržíme odpověď na naši nabídku sníženého ocenění v rámci Období přijetí nebo nezaplatíte poplatky za vrácení poté, co jste odmítli snížené ocenění, může být vaše položka zlikvidována dle našeho uvážení po 30 dnech od data, kdy vám to písemně sdělíme („oznámení o převzetí/likvidaci“).
- V případě, že po námi posouzení nedojde ke snížení hodnoty a vaše položka se považuje/považuje za nepřijatelnou, upozorníme vás e-mailem a zajistíme vrácení vaší položky na vaše náklady. Položky budou zadrženy 30 dní na zaplacení poplatků za vrácení. Pokud neobdržíme odpověď na tuto zprávu nebo nezaplatíte poplatky za vrácení, vaše položka může být zlikvidována dle našeho uvážení po 30 dnech od data, kdy jsme vás o tom písemně informovali prostřednictvím oznámení o vyzvednutí/likvidaci.
- Musíte zahrnout veškeré příslušenství potřebné k umožnění normálního provozu vaší položky, včetně, ale ne výlučně, napájecích jednotek, adaptérů, kabelů, konvertorů a stojanů. Pokud položky nejsou kompletní, upozorníme vás e-mailem a můžeme buď požádat o zaslání takového příslušenství do 30 dnů, snížit vaši odhadovanou hodnotu, aby se zohlednilo chybějící příslušenství, nebo odmítnout nákup vaší položky. Jakékoli nekompletní položky vám můžeme vrátit na vaše náklady. Pokud požadované příslušenství nedostaneme do 30 dnů od oznámení s požadavkem, s vaší položkou můžeme naložit dle vlastního uvážení po 30 dnech ode dne, kdy jsme vás o tom písemně informovali prostřednictvím oznámení o vyzvednutí/likvidaci.
- Pokud se po oznámení o vyzvednutí/zneškodňování výslovně rozhodnete pro vyzvednutí položky, domluvíme si s vámi časové okno a datum vyzvednutí a poskytneme adresu vyzvednutí. Naše zodpovědnost za předmět zaniká v místě odběru na dohodnutém odběrném místě. Pokud si nepřevezmete položku v dohodnutém čase, datu a místě, upozorníme vás e-mailem a zajistíme vrácení vaší položky na vaše náklady, jak je uvedeno v odstavci 6 výše.
- Nezodpovídáme ani neručíme za žádnou ztrátu nebo škodu, kterou můžete utrpět v důsledku likvidace nebo prodeje vašich položek podle odstavců 5, 6 a 7 za předpokladu, že jsme dodrželi postup uvedený výše a v souvislosti s takovou likvidací nebo prodejem jsme nejednali nedbalě.
Přeprava použitých produktů do Gear4music
- Nesmíte nám posílat žádné položky, které nevlastníte nebo které jsou předmětem splátkového prodeje nebo jiných úvěrových dohod. Položky nám mohou být zaslány buď pomocí naší kurýrní služby nebo prostřednictvím jakéhokoli sledovaného způsobu doručení dle vašeho výběru. Je vaší zodpovědností získat potvrzení od přepravce a ponechat si jej pro účely sledování a pojištění.
- Položky, které nám pošlete k ocenění, zůstávají výlučně na vaše riziko, dokud je nedostaneme, dokud nebudou odeslány prostřednictvím naší kurýrní služby. Vyzvednutí přepravcem neznamená, že jsme potvrdili přijetí Vámi odeslané zásilky. Přijetí vaší položky bude potvrzeno až po přijetí vaší položky.
- Položky, které nám pošlete prostřednictvím naší kurýrní služby, budou po přijetí naším kurýrem na naše riziko. Zásilky jsou pojištěny na maximální hodnotu 60 £. Pokud požadujete dodatečné pojištění, musíte si jej zajistit sami.
- Položky ponechané na sběrném/odevzdávkovém místě, které se ztratí při přepravě, nebudou na naše riziko, pokud nám neposkytnete poštou podepsanou stvrzenku s jasně uvedeným jménem osoby, která převzala váš balík, a dobou, kdy jste balík předali. Pokud nemůžete poskytnout platný doklad od dopravce, možná nebudete moci uplatnit nárok na ztrátu nebo poškození vaší položky (pod podmínkou našeho potvrzení, že jsme vaši položku neobdrželi). Budeme oprávněni provést taková vyšetřování, která považujeme za nezbytná, abychom se ujistili o oprávněnosti jakéhokoli nároku na ztrátu nebo poškození vaší položky.
- Musíte zajistit, abyste položky zabalili bezpečným a správným způsobem, abyste předešli poškození nebo ztrátě při přepravě. Měli byste postupovat podle našich pokynů pro balení, které jsou k dispozici na naší webové stránce Průvodce balením.
- Při výpočtu hodnoty jakéhokoli nároku, který můžete uplatnit, nebudeme akceptovat žádná jiná hodnocení než naše vlastní pro položku, kterou si nárokujete, a za žádných okolností nepřebíráme žádnou odpovědnost za jakoukoli jinou ztrátu, škodu nebo kompenzaci vyplývající z používání našich kurýrních služeb. O výsledku našeho vyšetřování vás budeme informovat e-mailem a bude-li váš nárok úspěšný, provede se platba až do výše 60 GBP v souladu s odstavcem 4 výše.
- Jakékoli položky, které jsme obdrželi a které utrpěly poškození v důsledku nesprávného balení, mohou být odmítnuty a vráceny na vaše náklady. Za takových okolností vám poradíme e-mailem a zajistíme vrácení vaší položky na vaše náklady. Položky budou zadrženy 30 dní na zaplacení poplatků za vrácení. Neobdržíme-li odpověď na tuto komunikaci a nezaplatíte poplatky za vrácení, vaše položka může být zlikvidována dle našeho uvážení po 30 dnech od data naší komunikace.
- Podrobnosti o tom, jak správně zabalit vaši položku, si můžete prohlédnout během procesu hodnocení online a po provedení počátečního hodnocení je můžete odeslat e-mailem. Návod na klasifikaci stavu produktu se zobrazuje během procesu výměny na naší webové stránce.
- Není to od vás povinné, ale doporučujeme, abyste si před zabalením a po zabalení položky vyfotografovali a uschovali. To může výrazně pomoci při vymáhání reklamací, když se položky náhodně poškodí během přepravy nebo se poškodí v důsledku nedostatečného balení.
- Jakékoliv nezdokumentované položky nebo příslušenství odeslané s vaší položkou (ať už vědomě nebo ne) se budou považovat za zahrnuté v prodeji, pokud to není uvedeno písemně před naším přijetím položky.
Právní
- Přijetím naší nabídky a souhlasem s prodejem specifikované položky (položky) Nám v souladu s těmito smluvními podmínkami a pokud s nimi nesouhlasíte, svou položku nám neposílejte. Zaručujete, že jste zákonným vlastníkem položky, máte právo na prodej a že položka je bez jakýchkoli zájmů nebo nároků třetích stran. Pokud se později zjistí, že položka je ukradená nebo se na ni nevztahují žádné úroky nebo nároky třetí strany, upozorníme vás e-mailem a položku umístíme do karantény. Budete mít 30 dní na to, abyste k naší přiměřené spokojenosti prokázali, že jste zákonným vlastníkem položky a že na ní nevztahují žádné nároky nebo nároky třetích stran. Za odmítnutí vaší položky nebo její nevrácení vám za těchto okolností nepřebíráme žádnou odpovědnost ani odpovědnost.
- V případě, že je položka odcizena nebo není zbavena jakéhokoli zájmu nebo nároku třetí strany, vyhrazujeme si právo uplatnit proti vám právní opravný prostředek (občanský i trestní). Odškodníte nás v případě jakéhokoli občanského nároku na náhradu škody, pokud se prokáže, že zboží bylo odcizeno nebo paděláno
- Všechna úložná zařízení naformátujeme tak, aby se naše ocenění shodovalo s naším počátečním odhadovaným oceněním.
- Odpovídáte za odstranění jakéhokoli uživatelského obsahu nebo osobních informací z vašich položek předtím, než nám je odešlete k posouzení. Berete na vědomí, že tyto údaje budou z naší strany vymazány, pokud je naše ocenění akceptováno nebo považováno za akceptováno v jednom s procesem uvedeným výše.
- Nezodpovídáme ani nemáme vůči vám žádnou odpovědnost za ztrátu jakýchkoli údajů nebo obsahu, který nevymažete a který byl odstraněn z jakékoli položky podle odstavce 4 výše.
Podle nejnovějších právních předpisů jsme povinni vás upozornit na to, že si nemusíte zakoupit prodlouženou záruku současně s koupí zboží. Máte právo nakupovat a my vám to aktivně doporučujeme. Tuto záruku poskytujeme jako dodatečnou službu našim zákazníkům a opravdu si myslíme, že stojí za tu malou sumu peněz, kterou stojí.
Tato záruka je exkluzivní nabídkou a je provozována a finančně podporována společností Gear4music Limited. Na tuto záruku se nevztahuje kompenzační program pro finanční služby a finanční prostředky nejsou vyčleněny společností Gear4music Limited. Tato záruka není pojištěním a doporučujeme vám, abyste si své zboží pojistili i proti krádeži a poškození.
Při koupi výrobku jste chráněni právními předpisy, jako je zákon o právech spotřebitelů z roku 2015 (v platném znění). Pokud výrobek při prodeji nemá vyhovující kvalitu nebo není vhodný pro daný účel, máte právo požadovat opravu nebo výměnu až po dobu 6 let (5 let ve Skotsku). Během prvních 6 měsíců musí prodejce prokázat, že zboží, které jste si koupili, splňovalo potřebné normy. Po uplynutí prvních 6 měsíců je na vás, abyste dokázali, že výrobek byl při dodání vadný: může to znamenat, že budete muset zahájit soudní řízení. Další informace o právech spotřebitele získáte od místního úřadu pro obchodní normy. Další pokyny týkající se předpisů o ochraně spotřebitele před nekalým obchodováním z roku 2008 naleznete zde.
Zákon o právech spotřebitelů z roku 2015 se na vás vztahuje za velmi specifických okolností, pokud se vaše zařízení po koupi porouchá. Naše prodloužená záruka poskytuje mnohem komplexnější krytí. Tato záruka odstraní stres a problémy s reklamací po uplynutí standardní záruční doby výrobce.