Zahrnuto v balení
Zobrazit úplný popis
Špičkový 3D audio software
Na principu částic lze použít jakýkoli zvukový soubor k vytvoření spouštěcích bodů, které vytvoří částici zvuku. Při použití pouze jednoho zvukového souboru vytvoří částicový systém Sound Particles 2 stejný soubor s variacemi, zatímco import více než jednoho souboru povede k tomu, že každá částice náhodně reprodukuje jeden z dostupných zvukových souborů. S až jedním milionem dostupných částic představuje Sound Particles 2 vzrušující paletu dostupného zvukového designu pro contemporary filmové nebo televizní skóre.
Každá částice může být použita mnoha různými způsoby, včetně skupin nebo emitorů. Skupiny vytvářejí všechny částice současně, zatímco emitory produkují částice konstantní rychlostí. Pro větší variaci lze ke každé částici umístit zvukové modifikátory, které vytvářejí mnohem rozmanitější škálu zvuků a pohybů mezi každou částicí. Tyto modifikátory zvuku mohou být cokoli od základních funkcí, jako je ekvalizér nebo jednoduchá zpoždění, až po vysoce komplexní procesy, jako jsou náhodné filtry, náhodné posuny výšky tónu nebo dokonce granulární modifikátory.
Integrace se zdroji animace
Nyní s automatizací klíčových snímků a podporou animací se Sound Particles 2 dostává na vrchol veškerého dostupného 3D softwaru. Převezměte kontrolu nad prostorovým pohybem vašich zvuků v prostoru a ovládejte každý detail automatizace pro experimentální zvukový design. Chcete, aby váš zvuk začínal v těsné kouli a poté se po 30 sekundách rozšířil o 10 metrů? Žádný problém. O animaci a pohyb se za vás postarají Sound Particles. Pomocí automatizace můžete ovládat parametry spojené s modifikátory pohybu, které jsou zahrnuty pro přidání náhodného pohybu v částicích. Můžete například automatizovat stovky částic pomocí náhodného posunu výšky tónu pohybujících se po prostorovém poli. Nikdy nebylo tak snadné vytvořit zvukový design ve 3D prostoru.
Systém virtuálního mikrofonu poskytuje pohlcující přizpůsobení
Systém virtuálního mikrofonu Sound Particles 2, který funguje podobně jako virtuální zvuková kamera, která se pohybuje kolem vašeho zdroje, je dokonalým nástrojem pro ponoření do zvuku. Pomocí virtuálních mikrofonů můžete zachytit své částice z jiné perspektivy a zajistit tak lepší soudržnost mezi zvukem a vizuálním podnětem na obrazovce. Můžete používat několik mikrofonů současně a vybrat si ze široké škály formátů, takže budete připraveni na každou situaci. Podporovány jsou všesměrové, kardioidní, hyperkardioidní, obousměrné, stereo (XY, MS, AB, Blumlein, Decca Tree, ORTF), Ambisonics, vícekanálové a dokonce i pohlcující Dolby Atmos. I když je vám k dispozici široká škála různých nastavení, Sound Particles 2 vám umožní vytvořit přizpůsobené rozložení reproduktorů pro použití ve virtuálním mikrofonním systému.
Komplexní video kompatibilita
Vytváření zvuků do videa je nejlepší způsob, jak maximalizovat realismus a uvěřitelnost zvuku vašeho filmu nebo TV. Sound Particles 2 nabízí možnost načíst videoklip nebo obrázek a smíchat s cue na obrazovce. Pomocí sférického zobrazení můžete vidět částice položené na horní části obrazu, což vám umožňuje přesněji umístit zvuky do prostorového pole. Navíc pro ty, kteří pracují s virtuální realitou, vám Sound Particles 2 umožňuje importovat vaše 360stupňová videa a míchat zvuk. Pomocí virtuálních mikrofonů Ambisonics a přiložené aplikace VR Client můžete mixovat své stopy s funkcemi sledování hlavy a vizualizovat, jak se zvuk pohybuje kolem zdroje videa.
Ohromující kvalita zvuku
Každá částice ve Sound Particles 2 je postavena na základech 64bitové přesnosti s plovoucí desetinnou čárkou a je interně zpracována pro maximální kvalitu zvuku. Výhoda 64bitového interního zpracování je způsobena hlasitostem zvuků, které lze smíchat uvnitř Sound Particles 2. Při použití až jednoho milionu částic potřebujete velký dynamický rozsah, abyste pokryli vše od okamžitých zvuků výbuchů až po vzdálené zvuky šepotu. Dynamický rozsah ve fázi míchání je kompenzován normalizací, která je aplikována na výstupní fázi, aby byla zajištěna lineárnější úroveň zvuku pro účely poslechu. Sound Particles samozřejmě podporuje vzorkovací frekvence od 44,1 do 192 kHz, aby bylo zajištěno, že bez ohledu na to, jaký systém používáte, jej můžete snadno integrovat do svého pracovního postupu.
Recenze
"Particles má úžasný dopad na naši práci, daleko za hranice všeho, čeho bychom mohli dosáhnout pomocí knoflíků, tlačítek a dalšího softwaru." - Cameron Frankley - dozor nad zvukovým editorem (Geostorm)
"Můžu upřímně říci, že jsem nikdy předtím nepoužil software jako Sound Particles. Je opravdu zcela mimořádný - fascinuje mě." - Jason W. Jennings - vedoucí zvukového editoru (Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows)
"Sound Particles vytváří zvukový obsah neotřelým a inovativním způsobem. Pouze jsem poškrábal povrch toho, co je možné, a učím se myslet zcela novým přístupem. Má také pravděpodobně nejlepší Dopplerův efekt, jaký jsem kdy zažil." používá se v softwaru!" - David Farmer - Zvukový designér (Pán prstenů, Hobit)
"Jsme schopni dělat všechny druhy opravdu náročných zvukových scén pomocí částic. Je to fascinující nástroj, který jsem na výstavě hodně používal ke stavbě prvků." - Benjamin Cook - Dozorčí zvukový editor (černá Sails - Emmy za vynikající střih zvuku)
Funkce
- Nově vyvinutý engine, optimalizovaný pro reakci na změny v reálném čase, aby byla zachována neposkvrněná kvalita zvuku při úpravě parametrů
- Hromadná produkce zvukových efektů s dávkovým zpracováním pro výstup stovek renderů současně
- Obsahuje více než 100 profesionálně vytvořených předvoleb s možností uložit nekonečné množství nastavení stopy
- Uložte si každý aspekt své relace jako uživatelskou šablonu, kterou si můžete vyvolat v každé nové relaci, včetně stop a nastavení mikrofonu
- Bezvadná integrace s širokou škálou základních prvků průmyslu, jako je CGI
- Importujte 3D informace a propojte zvukové efekty s těmito objekty, abyste slyšeli, jak se final produkt spojuje
- Vykreslování v reálném čase
- Automatické dekódování libovolného formátu umožňuje sledování v Binaurálním zvuku
- Zahrnuje aplikaci VR Client pro sledování vašich 360° videí a zvuku Ambisonics přímo do vašeho zařízení Android
- Aplikace Ambisonics Virtual Microphones a VR Client lze použít k monitorování zvuku s funkcí sledování hlavy při sledování 360° videa.
- Použijte až milion částic zvukových zdrojů hrajících současně pro aplikaci hlubokého a rozsáhlého zvukového designu
- Modifikátory zvuku vám umožňují vytvářet jemné variace vašich částic, což zajišťuje, že každý zvuk nese svůj vlastní jedinečný tón a charakter
- Skupiny částic umožňují současné vytváření zvuků, zatímco emitory částic vytvářejí zvuky konstantní rychlostí
- Široká škála zvukových modifikátorů včetně jednoduchých změn, jako je ekvalizér nebo základní zpoždění pro složité procesory, jako jsou filtry, náhodná dílčí pásma, náhodné posuny výšky tónu nebo granulární modifikátory
- Animace klíčových snímků a modifikátory pohybu vám umožní přidat pohyb vašim částicím
- Umístěte svůj zvuk do prostorové perspektivy s virtuálními mikrofony fungujícími jako zvuková kamera
- Vytvořte nové umístění virtuálního mikrofonu pro přizpůsobené vlastní rozvržení reproduktorů
- Render v HOA Ambisonics až do kompatibilních formátů ACN/FuMa/SID, N3D/SN3D/maxN)
- Podporuje moderní formáty Dolby Atmos až do Atmos 9.1 (postel), Auro 11.1/13.1, NHK 22.2
- Přepínejte mezi metrickými a imperiálními měřeními, abyste lépe porozuměli prostorovým měřením
- K dispozici jsou plné 2D a 3D pohledy
- Měření prostorového sledování a šíření vám umožní simulovat dopplerovský efekt se zvukem pohybujícím se prostorem
- Náhodné generátory mohou vytvářet nové částice ze stejného zdroje pro mírně odlišný zvuk
- Systém Best Effort Support pro získání zpětné vazby a průmyslové pomoci s vašimi projekty
Specifikace
Požadavky na systém
- Operační systém:
- Mac: OSX 10.9 nebo vyšší
- Windows : Windows 7/8/10
- CPU: 2jádrový nebo vyšší
- RAM: 4 GB nebo vyšší
- Místo na disku: 620 MB
Všeobecné