Nepodporovaný prohlížeč
Webový prohlížeč, který aktuálně používáte, již není podporován, a proto tyto funkce tohoto webu nemusí fungovat podle očekávání. Doporučujeme vám aktualizovat na aktuálně podporovaný prohlížeč (jako je Chrome, Edge nebo Firefox), abyste zlepšili zabezpečení, rychlost a celkovou zkušenost.
Tento produkt bude brzy k dispozici ke koupi
Klíčové vlastnosti
Tento popis byl přeložen z angličtiny - Zobrazit v původní verzi
Zvuk bubnu, který vám vyhovuje. Steady State Fate Entity Bassdrum poskytuje kompletní a všestranný hlas synthesizer, ideální pro produkci obrovského množství basových bubnů, perkusních a syntetických zvuků. Konstrukce obsahuje rezonanční filtr, dvoustupňový filtr vzestupu a pádu s nezávislým tvarováním svahu, vysoce věrný VCA a diskrétní obvody nasycení tranzistoru.
Každý parametr bubnu Entity Bass je regulovatelný napětím. Entity BDS vám umožňuje vytvářet autenticky znějící bicí rytmy nebo pomocí parametrů SATURATE, BODY a RING vytvořit něco zcela jedinečného pro vás.
Produkt Ref: 149588
Generátor svahu je integrován do obvodu pomocí 3polohového přepínače pod řízením FM LVL na entitě BDS. Přepínač vybere jako mod zdroj FM, FM + ENV nebo jen ENV. Tato kontrola využívá bipolární atenuátor, který ovlivňuje úroveň generátorů svahu. Alternativně to lze použít k řízení externího modulátoru ovlivňujícího výšku výstupu.
Tato část BDS entity je dvoustupňový generátor funkcí. S časem sklonu v rozmezí od 1 ms do přibližně jedné minuty lze s obálkou dosáhnout mnoha efektů. Pro dva stupně obálky lze nezávisle vybrat různé tvary svahu. Různou dynamiku lze dosáhnout pro rozteč a zesilovačlitudu díky obálce, která je navržena pro opětovné spuštění v nastaveném bodě. Například zvuk se může lišit mezi libovolným počtem spouště, které se spustí před dosažením nastavené hodnoty obálky.
Obálku vzestupu / pádu lze využít několika způsoby, přímý výstup obálky vám umožňuje vytvářet složité záplaty s vaší aktuální signálovou cestou. Alternativně poskytuje výstup „Duck" způsob ovládání externích VCA. Toto vytvoří kompresní efekt tím, že se kaktusuje VCA, když se aktivuje obálka.
Jemný rys, BODY simuluje utažení a ztrátu bubnové hlavy. Aby nebylo ovlivněno tuning, BODY při plné „těsnosti" vytváří jemný, ztlumený zvukový signál. Alternativně zcela vpravo vytvoří uvolněný zvuk bubnové hlavy. Ovládání BODY uprostřed produkuje rezonanční zvuk bicích. V kombinaci s dalšími parametry, včetně rozteče signálu, lze pomocí ovládacího prvku BODY jemně doladit signál a vytvořit originální zvuky bicích.
RING řídí rezonanční čas rozpadu. Ať už usilujete o krátký škubající zvuk nebo nekonečný prsten, může to poskytnout ovládací prvek RING. Konstrukce filtru zajišťuje, že signál bude stále mírně rezonovat pomocí ovládacího prvku RING úplně dolů.
Ovládání saturace vám umožňuje vytvářet vintage distortion dolních konců, které hledají analogoví nadšenci. Toho je dosaženo pomocí agresivně naladěného diskrétního zesilovače třídy A. Když přidáte jen malé množství nasycení, okamžitě si všimnete účinku na váš signál. Na druhém konci spektra má saturátor schopnost překonat výstupní fázi pro efekt tvrdého oříznutí. To lze kompenzovat pomocí řízení výstupu, aby se zachovala správná výstupní úroveň.
V závislosti na nastavení přepínače lze výstup kombinovat se sekundárním vstupem díky designu procesoru s paralelním signálem. To znamená, že do své hlavní signálové cesty můžete přimíchat malá množství efektu Entity BDS. Alternativně může signál běžet nezávisle přes entitu BDS. Úroveň směsi lze regulovat, což ve spojení s různými funkcemi na entitě BDS poskytuje obrovské množství možností tvarování zvuku.
access k VCA je možný přímo přes vstup A-MIX. To znamená, že můžete použít výstupní sekci Entity BDS jako samostatný VCA nebo smíchat další signály. Opravy zpětné vazby lze dosáhnout a výsledkem jsou některé složité signály, které vás udrží obsazeno celé hodiny. Filtr lze také použít v kombinaci s jmenovitým výkonem přes vstup F-MIX. Tento vstup je citlivý na šířku impulzu a spouštění. Výsledkem toho může být vytvoření dynamických rytmů, které jsou méně dramatické, ale extrémně hudební.